miercuri, 16 septembrie 2009

Daca ar cadea bani din cer

As vrea sa fiu acolo sa ii prind. As impinge pe toata lumea si m-as zbate sa pot sa culeg cat mai multi si bancnotele cele mai mari. Adica daca stau bine sa ma gandesc, nu cred ca as avea timp sa ma apuc de o filtrare, deci as pune mana pe ei ca un lipici pe hartie. Iertati-ma, dar aici fiecare cu interesul lui ! Ar fi mai complicat daca ar ateriza banii pe carosabil, dar nu cred ca ar fi un inconvenient prea mare, nu ne intalnim cu astfel de fenomene in fiecare zi, nu-i asa ? As zbughi-o imediat, indiferent de comentariile si claxoanele celorlalti. Fiecare cu treaba lui. Domne, mie imi pica banii din cer, tu vrei sa iti vezi in continuare de drum ? WTF ?
As prinde o viteza incomensurabila, cred ca m-as transforma intr-un titirez. Stanga, dreapta, inainte, inapoi, peste tot numai bani, dar si geanta trebuie sa fie incapatoare, ca de nu, unde sa-i indesi, in chiloti ?

Odata dupa ce am ispravit treaba si mi-am incheiat toate fermoarele si m-am camuflat bine, am sters-o cat de repede, ca nu cumva sa ma prinda cineva si sa-mi sterpeleasca toata truda ...de cateva minute. Mi-as rata visul de-o viata. Trebuie sa am grija, sa fiu atenta si sa nu ma las intimidata. Gandul imi este la faptul ca este necesar sa ajung urgent acasa si sa golesc toate buzunarele si sa stiu ca banii au poposit in siguranta cuvenita ! Pe urma, planurile pot sa inceapa sa curga usor, ca un izvoras lin de munte :)

3 comentarii:

  1. da...ai mare drepate...asa ar face multa lume..

    RăspundețiȘtergere
  2. dar planurile pot să curgă uşor, ca un izvoraş lin de munte şi în lipsa ploii ăsteia...
    în plus visurile nu trebuiesc condiţionate de lipsa banilor (pentru că dacă îţi doreşti ceva suficient de mult poate că într-o bună zi vei avea acel lucru)
    e posibil să apară câteva obstacole la partea practică, dar ăsta nu e motiv de renunţare ;)

    RăspundețiȘtergere

 
Amestec de iluzii - Free Blogger Templates - by Templates para novo blogger